Έργο
MCORE WEB DESIGN & DEVELOPMENT
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
- Product Logos & Branding
- Infographics
- Web Design & Development
- CRM Integration
- Live Chat integration
ΕΤΟΣ
2015ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
WordpressZOHO
Adobe Illustrator
Product Branding
- infographics
- custom made icons & images
Έπειτα από ανάλυση των αναγκών και καθορισμό των στόχων του πελάτη μας διαμορφώσαμε την ολοκληρωμένη πρόταση μας για το αποτελεσματικό product branding των προϊόντων της σουίτας mCore. Για την αποδοτική οπτικοποίηση των υπηρεσιών/προϊόντων η δημιουργική μας ομάδα προχώρησε στην ανάπτυξη εξατομικευμένων γραφικών αναπαραστάσεων (infographics) τα οποία ομαδοποίησαν σύνολα, απέδωσαν τη διασύνδεση των επιμέρους ενεργειών, ονομάτησαν τα επιμέρους bundles και διαμόρφωσαν τα αντίστοιχα product logos.
mCore Bulk SMS infographic
Οπτικοποίηση των λειτουργιών της υπηρεσίας Bulk SMS, κορυφαίας λύσης για την αποστολή μαζικών μηνυμάτων. Δίνεται η δυνατότητα πολλαπλών SMS routes στην ίδια Web SMS platform. Επίσης προσαρμόζεται ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών εφαρμόζοντας τις αντίστοιχα SMS routes.
Design of product logos
Αναπτύξαμε εξατομικευμένα εικονίδια για τις παρεχόμενες υπηρεσίες τα οποία ενσωματώθηκαν στο συνολικό branding της σουίτας.
Web development
- wordpress
- responsive web design
- SEO
Δημιουργήσαμε τη SEO friendly σελίδα του πελάτη μας έχοντας αρχικά αναλύσει τις ανάγκες, τους στόχους όπως επίσης και την εικόνα του ανταγωνισμού του. Παρείχαμε προτάσεις και συμβουλές στο πελάτη μας για τη σπουδαιότητα επιλογής των κατάλληλων λέξεων – κλειδιών που θα συντελέσουν στην υψηλή επισκεψιμότητα της σελίδας.
Η ιστοσελίδα σχεδιάστηκε έτσι ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε όλες τις διαστάσεις οθονών (desktop, tablet,mobile).
CRM integration
Αυτοματοποιημένη αποθήκευση στοιχείων από τη φόρμα επικοινωνίας στο σύστημα Zoho CRM.
Το CRM (Customer Relationship Management) είναι ένα σύστημα διαχείρισης πελατών το οποίο επιτρέπει στην εταιρεία να επιβλέπει τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης με τους πελάτες της.
Live Chat integration
Αυτοματοποιημένη αποθήκευση στοιχείων από το σύστημα Live Chat στο σύστημα Zoho CRM.
To σύστημα Live Chat και η διασύνδεση του με το το CRM της επιχείρησης φροντίζει για την αποτελεσματική και realtime υποστήριξη των πελατών της και μεγιστοποιεί τις πιθανότητες μετατροπής ενός επισκέπτη σε πελάτη.