Google Best Practices | Αξιοποιήστε τις δυνατότητες των διαφημίσεων προβολής (Display Ads)

02
Ιούν
2018

Κατηγορία:

articles

Google AWords – Διαφημίσεις προβολής (Display Ads)

Λαμβάνοντας υπόψη τις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών του διαδικτύου, οφείλουμε να διαμορφώνουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις στοχεύοντας με το κατάλληλο μήνυμα, το κατάλληλο κοινό στην σωστή χρονική στιγμή. Εμφανίζοντας στους χρήστες σχετικές με τα ενδιαφέροντα ή τις ανάγκες τους διαφημίσεις επιτυγχάνουμε καλύτερα αποτελέσματα στις διαφημίσεις. Με εκατομμύρια ιστοτόπους, ειδησεογραφικές σελίδες, ιστολόγια και ιστοτόπους της Google, όπως το Gmail και το YouTube, το Δίκτυο προβολής Google προσεγγίζει το 90% των χρηστών του διαδικτύου σε όλο τον κόσμο, γι’αυτό και αποτελεί ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία διαφήμισης.

Google Best Practices

Η παραπάνω σειρά video της Google, περιγράφει τις «Καλές Πρακτικές» (Best Practices) για την δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων προβολής (Display Ads).
Βασικά χαρακτηριστικά:
Ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών.
Βοηθούν στην απόκτηση περισσότερων leads & στην επίτευξη υψηλότερων πωλήσεων.

Δείτε περισσότερα για τις διαφημίσεις προβολής (Display Ads) >


  • Διαμορφώνοντας επιτυχημένες διαφημίσεις προβολής οφείλουμε να δώσουμε μεγάλη προσοχή στις ρυθμίσεις των καμπανιών μας. Σημαντικό βήμα εδώ αποτελεί η παρακολούθηση των μετατροπών μας, το λεγόμενο conversion tracking, καθώς μέσα από αυτή τη διαδικασία θα μπορέσουμε να ελέγξουμε αν οι στόχοι που έχουμε θέσει επιτυγχάνονται.
  • Παράλληλα ένα από τα δομικά στοιχεία των επιτυχημένων διαφημίσεων αποτελεί η στόχευση του κατάλληλου κοινού στον κατάλληλο χρόνο. Ο ρόλος του remarketing είναι καθοριστικός, καθώς χρήστες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν την ιστοσελίδα μας, έχουν χρησιμοποιήσει το app μας ή έχουν παρακολουθήσει ένα video μας στο Youtube αποτελούν σημαντικό κοινό – στόχο.

Δείτε περισσότερα για τις Remarketing Lists >


  • Οφείλουμε επίσης να φροντίσουμε στην αντιστοίχηση του κατάλληλου μηνύματος και του κατάλληλου bid (προσφοράς) την αντίστοιχη στιγμή. Για ακόμη αποτελεσματικότερες διαφημίσεις μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε παράλληλα κείμενο και εικόνες στις διαφημίσεις μας, φροντίζοντας να καλύπτουμε όσο τον δυνατόν περισσότερες διαφορετικές διαστάσεις ώστε να βρισκόμαστε με ποιοτικό περιεχόμενο σε περισσότερες τοποθετήσεις (placements). Σημαντικός είναι ο ρόλος των resposive ads για τα οποία θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο μας.
  • Τέλος είναι απαραίτητο να παρακολουθούμε τα αποτελέσματα μας και να προχωράμε σε αναπροσαρμογές ώστε να βελτιστοποιούμε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών μας. Πολύτιμα δεδομένα μπορούμε να αντλήσουμε από το Placement Performance Report καθώς και από το Account Set-up Dashboard.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Επιθυμείτε να επωφεληθείτε και εσείς από τις δυνατότητες των διαφημίσεων της Google; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα συντάξουμε για εσάς την ολοκληρωμένη πρόταση μας για to media mix που ταιριάζει καλύτερα στον στρατηγικό σας σχεδιασμό. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2810.235.631, στο email [email protected] ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.