Αξιοποιήστε τις λίστες remarketing για τη διαφήμιση σας στο Google Adwords

12
Ιούν
2017

Κατηγορία:

articles
 

Επαναληπτικό marketing

Το επαναληπτικό marketing (ή Remarketing όπως ονομάζεται) που παρέχει η διαφήμιση στο Google AdWords, αποτελεί τη τεχνική της προσέγγισης χρηστών οι οποίοι έχουν ήδη επισκεφθεί τη σελίδας σας, εμφανίζοντάς τους τις διαφημίσεις σας καθώς αυτοί περιηγούνται στο Web.
 

Remarketing Lists

Προκειμένου να υλοποιηθεί αποτελεσματικά μια καμπάνια Remarketing θα πρέπει να προστεθούν στις σελίδες του website σας οι απαραίτητες ετικέτες (remarketing tags) που αντιστοιχούν στις κατηγορίες που επιθυμείτε να προωθήσετε.
Η παραπάνω σειρά video της Google, λοιπόν, μας περιγράφει τις «Καλές Πρακτικές» (Best Practices) για την αποτελεσματική δημιουργία και διαχείριση των λιστών remarketing για επιτυχημένες διαφημίσεις στη Google.
 
Google Best Practices
 
  • Καθορίστε τα remarketing tags και προσθέστε τα σε όλο το desktop και mobile site σας
  • Τμηματοποιήστε τις λίστες σας! Δυο από τα βασικότερα key-segments που οφείλετε να προσέξετε είναι: -οι «Cart Abandoners», άτομα δηλαδή που έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών χωρίς να ολοκληρώσουν κάποια αγορά και -οι «Past Converters», άτομα που έχουν ολοκληρώσει αγορά στο παρελθόν και αποτελούν ιδανικό κοινό-στόχος για cross-selling & up-selling άλλων προϊόντων που διαθέτει η επιχείρησή σας. Τα δυο αυτά κοινά (ή αλλιώς Past Visitors) αποτελούν ιδανικά κοινά στόχευσης καθώς αποτελούνται από χρήστες που έχουν ήδη δείξει το ενδιαφέρον τους στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και επομένως είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες.
  • Επιλέξτε την αποτελεσματικότερη ρύθμιση στόχευσης για τη στρατηγική σας. Προσαρμόστε τα remarketing bids σας έτσι ώστε να στοχεύετε τα τμήματα που εκτιμάτε ότι θα σας αποφέρουν περισσότερο (top slots). Επίσης δώστε έμφαση στην καλή επιλογή keywords και αντιστοιχίστε τους κατάλληλους τύπους ώστε να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη του επαναληπτικού marketing.
Επιθυμείτε να επωφεληθείτε και εσείς από τις δυνατότητες των remarketing campaigns; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα συντάξουμε για εσάς την ολοκληρωμένη πρόταση μας για to media mix που ταιριάζει καλύτερα στον στρατηγικό σας σχεδιασμό. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2810.235.631, στο email hello@webtrails.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.