Επωφεληθείτε των δυνατοτήτων του CRM και της διασύνδεσης του με το website σας

19
Ιούν
2017

Κατηγορία:

articles

Τι είναι το CRM;

Μέσω ενός συστήματος CRM επιτυγχάνουμε την αποτελεσματική διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management). Είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιείται για να γίνουν γνωστές οι ανάγκες των πελατών και η συμπεριφορά και για την ανάπτυξη ισχυρότερων δεσμών με αυτούς. Ένας περισσότερο χρήσιμος τρόπος θεώρησης του θεώρησης του CRM είναι ως διαδικασία που θα βοηθήσει στην σύνδεση πολλών κομματιών πληροφοριών για τους πελάτες, τις πωλήσεις, την εμπορική αποτελεσματικότητα, την ανταπόκριση και τις τάσεις της αγοράς. Η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων είναι ένα από τα πολλά ζητήματα που μια επιχείρηση πρέπει να εξετάσει, αφού η διατήρηση των πελατών και των καλών σχέσεων μεταξύ αυτών και της επιχείρησης οδηγεί σε αυξανόμενο μερίδιο αγοράς και περισσότερα κέρδη.


Το CRM ως στρατηγικό εργαλείο.

Τα συστήματα CRM αποτελούν ένα στρατηγικό εργαλείο που μπορεί να προσφέρει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε όλες τις επιχειρήσεις. ‘Ενα CRM σύστημα είναι ουσιαστικά μια μεθοδολογία που προσφέρει έναν πελατοκεντρικό χαρακτήρα στις επιχειρήσεις (που το ενσωματώνουν στη λειτουργία τους), με βασικό σκοπό την βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη όπως ο ίδιος το απαιτεί. Τα συστήματα CRM μπορούν να γίνουν ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των πωλήσεων, των πελατών, της εμπορικής αποτελεσματικότητας και της τάσης που παρουσιάζει η αγορά.



Zoho CRM – Video Presentation

Το παρόν webinar αποτελεί ένα σύντομο οδηγό για τη χρήση του CRM της εταιρείας Zoho. Παρουσιάζει την περιήγηση στο διαχειριστικό περιβάλλον (UΙ) και παράλληλα περιγράφει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του. Η εταιρεία Zoho πέραν του συστήματος Zoho CRM, παρέχει ένα πλήθος άλλων συστημάτων που εξυπηρετούν τις διαφορετικές ανάγκες της κάθε επιχείρησης όπως το Zoho chat και το Zoho desk.


Χαρακτηριστικά Zoho CRM

  • Πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας (e-mail, τηλέφωνο, live chat, social media)
  • Sales performance – Διαχείριση πωλήσεων ορίζοντας τα πλέον σημαντικά KPI’s και αξιολογώντας την αποτελεσματική επίτευξή τους
  • Sales Productivity – Προηγμένο Sales Force automation, δυνατότητα ορισμού reminders & custom reports
  • Δυνατότητα επέκτασης και προσαρμογής μέσω custom apps & modules
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών – Διαμόρφωση workflows για εξοικονόμηση χρόνου
  • Σύνδεση από παντού – Άμεση πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή
  • Εγγύηση για την ασφάλεια των δεδομένων


CRM Integration by Webtrails

Η εταιρεία μας προσφέρει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης των φορμών επικοινωνίας του website σας στο σύστημα CRM που χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας. Με αυτοματοποιημένο τρόπο, πραγματοποιείται η εισαγωγή των απαραίτητων στοιχείων από τις φόρμες στα αντίστοιχα πεδία του συστήματος CRM, εξοικονομώντας έτσι πολύτιμο χρόνο και βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα της ροής εργασιών της επιχείρησής σας.

Case Study: Energycert Project

Energycert - Zoho integration
Για την επιχείρηση Energycert υλοποιήθηκε η διασύνδεση του CRM με το website της, επιτυγχάνοντας έτσι την αυτοματοποιημένη αποθήκευση στοιχείων από τις φόρμες επικοινωνίας και ενδιαφέροντος του website στο σύστημα Zoho CRM.
Δείτε περισσότερα για το project της Energycert: Έργο Energycert

Επιθυμείτε να επωφεληθείτε και εσείς από τις δυνατότητες της διασύνδεσης του CRM σας με το website σας; Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2810.235.631, στο email hello@webtrails.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.