Η Google είχε ήδη κατά το παρελθόν ανακοινώσει την πρόθεση της να μπλοκάρει αυτές τις διαφημίσεις στον Chrome browser.
Τι χαρακτηρίζεται ως ενοχλητική διαφήμιση;
Ο συνασπισμός “Coalition for Better Ads” (Συμμαχία για καλύτερες διαφημίσεις), ο οποίος απαρτίζεται μεταξύ άλλων και από την Google, έχει καθορίσει ορισμένα standards που επισημαίνουν τι χαρακτηρίζεται ως ενοχλητική διαφήμιση.Στη λίστα των διαφημίσεων που θα μπλοκάρονται βρίσκονται μεταξύ άλλων οι διαφημίσεις που παίζουν αυτόματα βίντεο με δυνατό ήχο, όσες ξεπηδούν σε μεγάλο ξεχωριστό παράθυρο (pop-up), οι μεγάλες διαφημίσεις που «αιωρούνται» πάνω από την σελίδα και εκείνες που έχουν έντονα χρώματα στο υπόβαθρο της σελίδας. Παρακάτω παρουσιάζονται οι βασικές μορφές όπως έχουν καταγραφεί από τον συνασπισμό.
Initial Better Ads Stantards
Όπως ανακοινώθηκε, αρχής γενομένης από τις 15 Φεβρουαρίου, η Google, αφού κάνει δειγματοληπτική έρευνα, θα ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες ιστοτόπων που παραβιάζουν τα παραπάνω standards ότι πρέπει να προχωρήσουν σε αλλαγές στις διαφημίσεις τους μέσα σε 30 μέρες. Αν αυτοί δεν συμμορφώνονται, και δεν αναπροσαρμόζουν το είδος και την εμφάνιση των online διαφημίσεών τους, ο Google Chrome θα μπλοκάρει αυτόματα τις διαφημίσεις τους για λογαριασμό των χρηστών.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι αν ένα site παραβιάζει τα Better Ads standards, θα μπλοκαριστούν όλες οι διαφημίσεις των σελίδων του, και όχι μόνο αυτές που δεν ευθυγραμμίζονται με τους κανονισμούς.
Δυνατότητα επιλογής προβολής διαφημίσεων
Στην desktop version του Chrome θα λαμβάνετε ειδοποίηση, όμοια με την ειδοποίηση για pop-up. Σε Android, θα βλέπετε μια μπάρα στο κάτω μέρος της οθόνης η οποία θα σας δίνει την επιλογή να επιτρέπετε την προβολή διαφημίσεων αν επιθυμείτε.Το μπλοκάρισμα των ενοχλητικών διαφημίσεων βρίσκει απήχηση στους χρήστες. Όπως υποστηρίζει και η Google έχει λάβει ως τώρα αρκετά θετικό feedback από τους testers-χρήστες που έχουν ερωτηθεί. Μένει να δούμε πως θα εφαρμοστούν αυτές οι νέες αλλαγές στον πραγματικό κόσμο!
Πηγή: thenexteweb.com