Ψηφιακή αναβάθμιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Περιφέρειας Κρήτης

Στα σκαριά νέα προγράμματα ΕΣΠΑ και αναπτυξιακού

Αγορά καινοτόμων εφαρμογών Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών  

Σκοπός της δράσης είναι η ενίσχυση των πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων μέσω της αγοράς καινοτόμων εφαρμογών ΤΠΕ με σκοπό την ενδυνάμωση του σκέλους της εφαρμογής ΤΠΕ, ως βασικής υποστηρικτικής τεχνολογίας, για την επίτευξη βελτιώσεων σε όρους παραγωγικότητας και προωθητικών ενεργειών από επιχειρήσεις.

Τα επιχειρηματικά σχέδια που θα χρηματοδοτηθούν θα αφορούν στους παρακάτω τομείς προτεραιότητας στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι τομείς προτεραιότητας της RIS3Crete:

  • Αγροδιατροφή
  • Ενέργεια
  • Τουρισμός
  • Πολιτιστικές – Δημιουργικές Βιομηχανίες
  • Χοντρικό – λιανικό εμπόριο
  • Υλικά – Κατασκευές
  • Εφοδιαστική Αλυσίδα
  • Περιβάλλον
  • Εκπαίδευση
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
  • Υγεία – Φάρμακα

Ειδικότερα, ως επιμέρους στόχοι της συγκεκριμένης δράσης δύναται να αφορούν οι ακόλουθοι:

  • Ανάπτυξη επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα και του τουρισμού πολιτισμού για την εισαγωγή διεργασιών, οργανωτικών ή προωθητικών καινοτομιών, υποστηριζόμενων από τις Τ.Π.Ε.
  • Ενίσχυση επενδύσεων για ολοκληρωμένες εφαρμογές πληροφόρησης και επικοινωνίας.
  • Ανάπτυξη επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα και του εμπορίου για την εφαρμογή λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου ή διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Προώθηση εφαρμογών Τ.Π.Ε. στην κοινωνική οικονομία και στο περιβάλλον.

Περίοδος υποβολής

  • Από 12/3/2020 έως 12/5/2020

Η αίτηση χρηματοδότησης (επενδυτική πρόταση) υποβάλλεται ηλεκτρονικά από τους δυνητικούς Δικαιούχους υποχρεωτικά μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) www.ependyseis.gr/mis με την ένδειξη “Ψηφιακή Αναβάθμιση ΜΜΕ της Περιφέρειας Κρήτης“.

Όροι και προϋποθέσεις

Οι βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής των επιχειρήσεων που υποβάλλουν πρόταση, είναι οι ακόλουθες:

  1. Να δραστηριοποιούνται ή να δραστηριοποιηθούν, καθώς και να πραγματοποιήσουν τις αντίστοιχες δαπάνες στην Περιφέρεια Κρήτης συμπεριλαμβανομένων των περιοχών ΣΒΑΑ.
  2. Να διαθέτουν τον/τους δηλούμενο/ους ΚΑΔ πριν την υποβολή της επενδυτικής τους πρότασης (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ IV: ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΛΕΞΙΜΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (ΚΑΔ).
  3. Να είναι πολύ μικρές, μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, σύμφωνα με το Παράρτημα I του Καν. (ΕΕ) αριθ. 651/2014 για την κήρυξη ορισμένων κατηγοριών ενισχύσεων ως συμβατών με την εσωτερική αγορά κατ’ εφαρμογή των άρθρων 107 και 108 της Συνθήκης (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ: ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΜΕ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ της παρούσας πρόσκλησης).
  4. Να έχουν κλείσει τουλάχιστον δύο (2) πλήρης διαχειριστικές χρήσεις δωδεκάμηνης διάρκειας (δηλαδή να έχουν συσταθεί πριν από τη 1/1/2017) πριν την ημερομηνία της αίτησης χρηματοδότησης (για επιχειρήσεις με διαχειριστική χρήση από 1/7 έως 30/6 θα πρέπει να έχουν συσταθεί πριν από την 1η Ιουλίου 2016).
  5. Να λειτουργούν αποκλειστικά με μία από τις ακόλουθες μορφές: επιχειρήσεις εταιρικού / εμπορικού χαρακτήρα (Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία και Ι.Κ.Ε) και ατομικές επιχειρήσεις.
  6. Να έχουν, εφόσον απαιτείται, την – κατά περίπτωση – απαιτούμενη εν ισχύ άδεια λειτουργίας ή την υποβληθείσα στον αρμόδιο φορέα αίτηση έκδοσης ή ανανέωσης αυτής, για τη/ις δραστηριότητα/ες στην/ις οποία/ες δραστηριοποιείται. Επιχειρήσεις που στερούνται της απαιτούμενης νόμιμης άδειας λειτουργίας, καθώς και επιχειρήσεις των οποίων η άδεια έχει λήξει χρονικά και δεν έχουν υποβάλλει αίτηση για έκδοση ανανεωμένης άδειας λειτουργίας μέχρι την ημερομηνία υποβολής της πρότασης απορρίπτονται εξ αρχής από τη δράση.
  7. Να τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία του ΚΒΣ.
  8. Να μη βρίσκονται υπό πτώχευση, εκκαθάριση ή αναγκαστική διαχείριση.
  9. Να μην αποτελούν προβληματικές επιχειρήσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VΙΙΙ: Ορισμός προβληματικών της παρούσας πρόσκλησης.
  10. Να μην εκκρεμεί σε βάρος τους ανάκτηση ενίσχυσης κατόπιν προηγούμενης αποφάσεως της Επιτροπής, με την οποία μια ενίσχυση κηρύσσεται παράνομη και ασυμβίβαστη με την εσωτερική αγορά.
  11. Να υποβάλλουν επιχειρηματικό σχέδιο/πρόταση χρηματοδότησης με αναλυτική περιγραφή της προτεινόμενης επένδυσης ΤΠΕ, καθώς και το σύνολο των αναγκαίων στοιχείων, δικαιολογητικών και εντύπων, όπως ορίζονται από την παρούσα προκήρυξη.
  12. Να συμπεριλάβουν στα επενδυτικά τους σχέδια/προτάσεις δαπάνες που δεν έχουν χρηματοδοτηθεί και δεν έχουν ενταχθεί σε άλλο πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από εθνικούς ή κοινοτικούς πόρους.
  13. Να δεσμευτούν ότι τα επενδυτικά τους σχέδια/προτάσεις δεν έχουν υποβληθεί για ένταξη και εφόσον εγκριθούν προς χρηματοδότηση δεν θα υποβληθούν σε άλλο πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από εθνικούς ή κοινοτικούς πόρους.
  14. Να μην εντάσσονται σε ήδη οργανωμένο ομοιόμορφο δίκτυο διανομής προϊόντων ή παροχής υπηρεσιών η οποία εκμεταλλεύεται κατόπιν σχετικών συμβάσεων άδειες εκμετάλλευσης δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας, που αφορούν συνήθως εμπορικά σήματα ή διακριτικούς τίτλους και τεχνογνωσία για την χρήση και τη διανομή αγαθών ή υπηρεσιών (π.χ. franchising, shop in shop, δίκτυο πρακτόρευσης), και λειτουργεί με μία από τις επιλέξιμες από το πρόγραμμα νομικές μορφές.
  15. Να μην έχουν υποβληθεί σε βάρος της οι κυρώσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 40 του Ν. 4488/2017 (Α137/13.09.2017).
  16. Το συνολικό ποσό των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που έχει λάβει στο παρελθόν η δεδομένη επιχείρηση (ενιαία επιχείρηση), συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή τη Δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ (ή 100.000 ευρώ για τον τομέα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών για λογαριασμό τρίτων) μέσα σε μία τριετία (τρέχον οικονομικό έτος και τα 2 προηγούμενα οικονομικά έτη) πριν από τον χρόνο χορήγησης (έκδοση απόφαση ένταξης Πράξης) του εννόμου δικαιώματος της ενίσχυσης.
  17. Να υποβάλλουν μια και μοναδική αίτηση χρηματοδότησης ανά Α.Φ.Μ. στην παρούσα δράση καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος της παρούσας πρόσκλησης.
  18. Να μην έχει γίνει έναρξη εργασιών για το έργο πριν την δημοσίευση της πρόσκλησης.

Επισημαίνεται ότι όλες οι ανωτέρω προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται στο σύνολό τους. Η μη ικανοποίηση μιας ή περισσότερων εξ αυτών αποτελεί συνθήκη αποκλεισμού του επενδυτικού σχεδίου και συνεπώς λόγο απόρριψης.

Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής πρότασης οι δημόσιες επιχειρήσεις, οι δημόσιοι φορείς ή δημόσιοι οργανισμοί ή/και οι θυγατρικές τους, καθώς και επιχειρήσεις που εξομοιώνονται με αυτές, ως κύριοι εταίροι.

Τι χρηματοδοτείται

Αναλυτικά οι επιλέξιμες δαπάνες στη σελ. 15 της Πρόσκλησης.

Οι προτεινόμενες δαπάνες θα πρέπει να εμπίπτουν σε μία από τις ακόλουθες κατηγορίες επιλέξιμων δαπανών:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ 1: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (Hardware)

(Μέγιστο επιλέξιμο ποσοστό 100% επί του επιχορηγούμενου Π/Υ)

  • Εξυπηρετητές (servers) για τη φιλοξενία εφαρμογών-λογισμικού για τους σκοπούς της επένδυσης, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη κλπ) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα.
  • Εξοπλισμός Ενσύρματου ή/ και Ασύρματου Δικτύου & καλωδίωση [Δρομολογητές (Routers), Μεταγωγείς (Switches), Firewalls, Bluetooth και Wi-Fi υποδομή (access points, antennas κτλ.)]
  • Ηλ. Υπολογιστές (Desktop/Laptop)
  • Εξοπλισμός γραφείου (projectors, scaners, printers, κλπ)
  • Εξοπλισμός ΤΠΕ σχετικός με τις δραστηριότητες της επιχείρησης (πχ Bar code readers, Διαδραστικοί πίνακες) με μέγιστο επιλέξιμο ποσοστό 10% επί του επιχορηγούμενου προϋπολογισμού του έργου

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ 2: ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ (Software)

(Μέγιστο επιλέξιμο ποσοστό 100% επί του επιχορηγούμενου Π/Υ)

  • Εφαρμογές γραφείου, antivirus κλπ
  • Προγράμματα που βοηθούν στη βελτιστοποίηση της παραγωγής και των επιχειρηματικών διεργασιών (π.χ. ERP, SCMS, WMS, PMS CRM, HRMS κλπ)
  • Εξειδικευμένα λογισμικά που αφορούν στη δραστηριότητα της επιχείρησης
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας / website (θα πρέπει να λειτουργεί σε τουλάχιστον 2 γλώσσες)
  • Ανάπτυξη ή/και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop (θα πρέπει να λειτουργεί σε τουλάχιστον 2 γλώσσες)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΑΠΑΝΗΣ 3: Παροχή υπηρεσιών

(Μέγιστο επιλέξιμο ποσοστό 40% επί του επιχορηγούμενου Π/Υ)

  • Συμμετοχή σε Ελληνικές Ηλεκτρονικές Αγορές (e-Marketplaces), είτε αυτές αφορούν δραστηριότητες τύπου B2C (Επιχείρηση προς τον τελικό καταναλωτή), είτε B2B /B2E (επιχείρηση προς επιχείρηση), για πωλήσεις, αγορές, προβολή και κατάλογο προϊόντων, σύγκριση τιμών, συμμετοχή σε προμήθειες, τιμολόγια και πληρωμές, συμμετοχή σε ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς και δημοπρασίες, κλπ.
  • Υπηρεσίες Digital Marketing : Google ads, Facebook ads, παρουσία στα Social media
  • Υπηρεσίες μετάφρασης του περιεχομένου ιστοσελίδας (website) ή/και του ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop)
  • Υπηρεσίες καταχώρησης, μετασχηματισμού και μεταφοράς δεδομένων

Προϋπολογισμός

  • € 4.000.000

Δείτε την πρόσκληση υποβολής προτάσεων : Πρόσκληση


Ψηφιακή προβολή από την Webtrails

Εμπιστευτείτε την ομάδα μας και προβάλετε ψηφιακά την επιχείρησή σας. Έχοντας πολυετή εμπειρία  στο χώρο τόσο του Marketing όσο και του Web development, οι μεθοδολογίες της Webtrails έχουν βασιστεί στις βασικές αρχές του Digital Marketing όπως έχει άλλωστε αναδείξει και σε ομιλίες σχετικές με τον ψηφιακό μετασχηματισμό ο CEO της Webtrails, Νίκος Καμπιτάκης.

Στην Webtrails αναλαμβάνουμε τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό και την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής παρουσίας της επιχείρησης σας είτε με τη μορφή marketing website είτε με τη μορφή ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop). Η διαδικασία ανάπτυξης της ηλεκτρονικής παρουσίας μιας επιχείρησης είναι πολυσύνθετη και απαιτεί την συμμετοχή ενός συνόλου εξειδικευμένων επαγγελματιών προκειμένου να έχουμε τα καλύτερα ποιοτικά αποτελέσματα.

Στην Webtrails ακολουθούμε μια καλά καθορισμένη μεθοδολογία που αποδίδει άρτια αποτελέσματα.

Performance-Marketing

Σχεδιάζουμε με βάση τις ανάγκες σας το Performance  Marketing που πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρησή σας για να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να  επιτύχει τους στόχους της, πάντα με γνώμονα τον καθορισμό και την επίτευξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων. Αναλύουμε το κοινό σας και προχωράμε πέρα από την κατασκευή και στην βελτιστοποίηση του website σας για να βρεθείτε στις υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Συνδυάζουμε με content marketing, social media marketing καθώς και e-mail marketing campaigns για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Στήνουμε και διαχειριζόμαστε για εσάς διαφημιστικές καμπάνιες Google Ads.

Σε κάθε  υπηρεσία μας βασικό μας μέλημα αποτελεί η παρακολούθηση και η μέτρηση της απόδοσης  των ενεργειών μας, προσφέροντας στοχευμένο και αποτελεσματικό Business Consulting σε όλα τα στάδια της συνεργασίας μας. Βοηθούμε έτσι τους πελάτες μας να παρακολουθούν πάντα την πρόοδο έναντι των στόχων τους παρακολουθώντας τους σημαντικούς γι’αυτούς βασικούς δείκτες απόδοσης (KPΙ’s).

Δείτε περισσότερα για τα έργα μας: Webtrails Projects


Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Εμπιστευτείτε μας για την ψηφιακή προβολή της επιχείρησής σας! Η ομάδα μας προσφέρει την κατάλληλη καθοδήγηση για την υποβολή της αίτησης σας προκειμένου να ενταχθείτε στο επενδυτικό πρόγραμμα “Ψηφιακή αναβάθμιση μικρομεσαίων επιχειρήσεων”, καθώς επίσης εγγυάται την αποτελεσματική ψηφιακή προβολή της επιχείρησης σας. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2810.235.631, στο email [email protected] ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.