Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google θα εμφανίζουν πλέον τα λογότυπα και τα ονόματα των websites
Η Google ανακοίνωσε τον επανασχεδιασμό στην εμφάνιση των αποτελεσμάτων κατά την αναζήτηση για τις mobile συσκευές.
Οι αλλαγές
Πλέον, όταν αναζητάμε κάτι στην μηχανή της Google, στα αποτελέσματα της έρευνάς θα βλέπουμε το όνομα του website, καθώς και το λογότυπο του. Αν υπάρχει διαφήμιση (Google Ad) για το συγκεκριμένο όρο που αναζητάμε, η Google θα το εμφανίζει με τον όρο Διαφήμιση (Ad) αντί να απεικονίζει το λογότυπο.Με την εν λόγω αλλαγή η Google διασφαλίζει ότι το πρώτο πράγμα που βλέπει κάποιος στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης είναι η πηγή της πληροφορίας, συμπεριλαμβανομένου του favicon/ logo του website.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Google στην ανακοίνωσή της: ” Με αυτό το νέο design, το branding ενός website βρίσκεται σε εμφανές, κεντρικό σημείο ώστε να βοηθά τους χρήστες να αντιλαμβάνονται την προέλευση της πληροφορίας καθώς και τι περιέχουν οι σελίδες που εμφανίστηκαν κατά την αναζήτηση .”
Είναι εύκολο να ξεχνάμε ότι πολλές φορές δεν παρέχει η ίδια η Google τις πληροφορίες μέσω της αναζήτησης, αλλά προέρχονται και από άλλες ιστοσελίδες. Συχνά, διαβάζοντας απλώς τα αποτελέσματα αναζήτησης και βλέποντας τους σχετικούς συνδέσμους μένουμε με την εντύπωση ότι έχουν δοθεί οι πληροφορίες που αναζητήσαμε, χωρίς απαραίτητα να κάνουμε κλικ σε έναν ιστότοπο.
Στόχος: Η ανάδειξη της πηγής της πληροφορίας
Η σημερινή αλλαγή είναι ήσσονος σημασίας, αλλά όχι ασήμαντη. Απλοποιεί τη συλλογή αξιόπιστων πηγών από ένα πλήθος συνδέσμων, καθιστά σαφέστερο όταν οι σύνδεσμοι είναι διαφημίσεις (google ads) και καθιστά ευκολότερο να αναγνωρίσουμε και να θυμηθούμε από πού προέρχονται οι πληροφορίες που βλέπουμε.Θα ήταν περισσότερο πιθανό να εμπιστευτούμε μια απάντηση σχετικά με την απόσταση από τον ήλιο, από τη NASA, παρά για παράδειγμα από το website theearthisflat.com.
Κυρίως, είναι μια σημαντική υπενθύμιση ότι, γενικά, η Google δεν δημιουργεί ή δεν καταγράφει πληροφορίες – απλά τις συγκεντρώνει. Η Google αναφέρει ότι υπάρχουν περισσότερες αλλαγές που θα υλοποιηθούν εν καιρώ, στο μεταξύ η νέα σχεδίαση θα εμφανίζεται στις mobile συσκευές και σύντομα θα περάσει και σε desktops.
Πηγή: thenextweb.com