Στις 24 Ιουλίου 2018, το Google AdWords θα γίνει Google Ads.
Η νέα επωνυμία
Google Ads αντιπροσωπεύει το πλήρες εύρος τύπων καμπάνιας που διατίθενται σήμερα, συμπεριλαμβανομένων των Δικτύων αναζήτησης, προβολής και βίντεο.
Τι αλλάζει
Όπως
ανακοινώθηκε από την Google από τις
24 Ιουλίου 2018, θα αρχίσετε να βλέπετε τη νέα επωνυμία Google Ads, καθώς και το νέο όνομα και το λογότυπο, στη διεπαφή προϊόντος, στο Κέντρο βοήθειας, στα έγγραφα χρέωσης και αλλού. Το URL που χρησιμοποιείτε για την πρόσβαση στον λογαριασμό σας θα αλλάξει από adwords.google.gr σε ads.google.gr. Παράλληλα το Κέντρο βοήθειας θα αλλάξει από support.google.com/adwords σε support.google.com/google-ads.
Οι αλλαγές στην επωνυμία Google Ads δεν θα επηρεάσουν την απόδοση και τις αναφορές της καμπάνιας σας ή την πλοήγησή σας σε αυτήν.
Introducing simpler brands and solutions for advertisers and publishers
Μια σειρά από νέα εργαλεία/ προϊόντα διαφημίσεων, 18 χρόνια μετά το λανσάρισμα του AdWords, ανακοίνωσε η Google, με ανάρτηση της
“Introducing simpler brands and solutions for advertisers and publishers” του Sridhar Ramaswamy, αντιπροέδρου Ads & Commerce της εταιρείας.
Πρόκειται για το Google Ads, το Google Marketing Platform και το Google Ad Manager. Όπως γράφει ο Ramaswamy, «Με αυτά τα νέα brands θα βοηθήσουμε τους advertisers και τους publishers όλων των μεγεθών να επιλέξουν τις σωστές λύσεις για τις επιχειρήσεις τους, διευκολύνοντάς τους να δημιουργούν αξιόλογες, έγκυρες διαφημίσεις και κατάλληλες εμπειρίες για τους καταναλωτές, σε όλες τις συσκευές και όλα τα κανάλια».
Google Ads
Το νέο brand Google Ads αντιπροσωπεύει το πλήρες εύρος των διαφημιστικών δυνατοτήτων που προσφέρει η Google σε επαγγελματίες του μάρκετινγκ για να έρχονται σε επαφή με χρήστες που αναζητούν στη μηχανή αναζήτησης της Google, βλέπουν βίντεο στο YouTube, εξερευνούν νέα μέρη στο Google Maps, ανακαλύπτουν εφαρμογές στο Google Play ή αναζητούν περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
Google Marketing Platform
Με το
Google Marketing Platform παρέχεται η δυνατότητα για πιο ισχυρή συνεργασία ανάμεσα στις ομάδες μάρκετινγκ, ενοποιώντας τα εργαλεία
DoubleClick και
Google Analytics 360 Suite.
Όπως αναφέρεται στο blogpost, «το Google Marketing Platform βοηθάει τους ανθρώπους που ασχολούνται με το μάρκετινγκ να πετύχουν τους στόχους τους, χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες, ενσωματωμένες πλέον υπηρεσίες Google Analytics 360 Suite και DoubleClick Digital Marketing. Η πλατφόρμα δίνει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ την ευκαιρία να οργανώνουν, να αγοράζουν, να μετρούν και να βελτιστοποιούν τα ψηφιακά μέσα και την εμπειρία των χρηστών, όλα συγκεντρωμένα σε ένα μέρος».
Ως μέρος του Google Marketing Platform, η εταιρεία παρουσιάζει και το Display & Video 360, που συνδυάζει χαρακτηριστικά από το DoubleClick Bid Manager, το Campaign Manager, το Studio και το Audience Center, ώστε να επιτρέπει στις εταιρείες διαφήμισης και τα media agencies να συνεργάζονται και να πραγματοποιούν διαφημιστικές καμπάνιες, από την αρχή μέχρι το τέλος, πάνω σε μία πλατφόρμα.
Google Ad Manager: A unified platform
Προκειμένου να βοηθηθούν οι publishers του περιεχομένου των ιστοσελίδων, και δεδομένου ότι σήμερα οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο από πολλές και διαφορετικές συσκευές, η Google ενοποιεί το
DoubleClick for Publishers και το
DoubleClick Ad Exchange, σε μια πλατφόρμα, υπό το νέο όνομα
Google Ad Manager.
Καταλήγοντας, ο Ramaswamy υπογραμμίζει πως «Δέσμευσή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι όλα τα προϊόντα και οι πλατφόρμες μας ανταποκρίνονται στις πλέον υψηλές προδιαγραφές ως προς το να παρέχουν στο κοινό διαφάνεια και επιλογή στις διαφημίσεις που βλέπουν.».
Οι αλλαγές για τα brands Google Ads, Google Marketing Platform και Google Ad Manager θα αρχίζουν να εμφανίζονται στο προσεχές διάστημα.