Τα προϊόντα είναι το A και το Ω για ένα eshop.
Η καλή δομή των πληροφοριών και των εσωτερικών συνδέσμων είναι ζωτικής σημασίας για την κατάταξη των προϊόντων του eshop σας στις μηχανές αναζήτησης. Μετά την κεντρική σελίδα του eshop σας, οι σελίδες κατηγοριών των προϊόντων σας είναι το επόμενο σημαντικό στοιχείο που θα πρέπει να δώσετε έμφαση.Woocommerce και ταξινομήσεις
Το Woocommerce είναι μία επαγγελματικού επιπέδου λύση για την ανάπτυξη και διαχείριση ενός eshop. Είναι ένα ισχυρό, επεκτάσιμο πρόσθετο ηλεκτρονικού εμπορίου, φτιαγμένο για να ενσωματώνεται αρμονικά στο WordPress. Ένα από τα πιο χρήσιμα χαρακτηριστικά του είναι η δυνατότητα να οργανώσετε το περιεχόμενο του eshop με ταξινομήσεις. Παρακάτω θα δούμε πως ορίζονται στο Woocommerce οι κατηγορίες, οι ετικέτες και οι ιδιότητες προϊόντων.Κατηγορίες (Category)
Ας ξεκινήσουμε από το βασικό menu. Ομαδοποιούμε τα προϊόντα μας σε κατηγορίες προϊόντων. Οι κατηγορίες αποτελούν τον κύριο τρόπο ομαδοποίησης προϊόντων με παρόμοιες λειτουργίες. Εφόσον επιθυμούμε περαιτέρω βάθος μπορούμε να προσθέσουμε και υποκατηγορίες.Για παράδειγμα, αν πουλάτε ρούχα, μπορεί να έχετε ως Κατηγορίες: “Μπλουζάκια” και “Παντελόνια”.
Ετικέτες (Tags)
Τι είναι οι ετικέτες προϊόντων;Οι ετικέτες προϊόντων είναι ένας επιπρόσθετος τρόπος για την σύνδεση προϊόντων μεταξύ τους, πέρα από την ένταξη τους σε κατηγορίες προϊόντων. Σε αντίθεση με τις κατηγορίες, δεν υπάρχει ιεραρχία στις ετικέτες, έτσι δεν υπάρχουν υπο-ετικέτες (subtags).
Για παράδειγμα, αν πουλάτε ρούχα και έχετε πολλά από αυτά με print με γάτες, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ετικέτα (tag) με τίτλο “Cat”. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε αυτήν την ετικέτα στο menu ή στην πλευρική στήλη, έτσι ώστε οι λάτρεις του print με γάτες, να μπορούν εύκολα να βρουν όλα τα t-shirts, hoodies και παντελόνια με αυτό.
Ιδιότητες (Attributes)
Τι είναι οι ιδιότητες προϊόντων;Ένας τρίτος και σημαντικός τρόπος για την ομαδοποίηση προϊόντων είναι η χρήση ιδιοτήτων (attributes). Με την χρήση των ιδιοτήτων προσθέτετε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στα προϊόντα σας όπως το χρώμα ή το μέγεθος. Έτσι γίνεται η διάκριση μεταξύ διαφορετικών παραλλαγών των προϊόντων.
Για παράδειγμα, εάν πουλάτε είδη ένδυσης, δύο συνήθεις ιδιότητες είναι το χρώμα και το μέγεθος, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να αναζητούν σε διάφορες κατηγορίες για ένα χρώμα που ταιριάζει στο στυλ τους ή να αναζητούν ρούχα που διατίθενται στο μέγεθος τους.
Το Woocommerce συνεχίζει να εξελίσσεται δραματικά. Όλο και περισσότερα είναι τα online καταστήματα που επιλέγουν να εξελιχθούν ως eshop με Woocommerce, δείχνοντας την εμπιστοσύνη τους σε μια ισχυρή όσο και απλή βάση δεδομένων που φαίνεται ότι πραγματικά ευνοεί τις διαδικτυακές πωλήσεις.